لینک بیلدینگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1395
بازدید : 114
نویسنده : itnewstechnology

 

افراد زیر از این مقاله بهره می برند:

  •  صاحبان وب سایت که به محتوایی نیاز دارند که نتایج تجاری برای شان دارد و بیشتر نوشته های شان را در بر می گیرد.
  •  ویرایشگران وب سایت که می خواهند با جذب لینک هایی با کیفیت و مرتبط، از سایت های تاثیرگذار، و تولید محتوایی که همیشه در سازگاری با موتورهای جستجو می باشد، سایتی معتبر راه اندازی کنند.
  • بازاریابان موتور جستجو که نیاز به نقشه ای ساده دارند تا بتوانند محتوایی با کیفیت تولید کنند، محتوایی که می دانند برای ساخت لینک در جهت کسب موفقیت در موتورهای جستجو  شبکه های اجتماعی مورد نیاز است.
  • مدیران ارتباطات شرکتی و عوامل عاملیت هایی که باید با افراد متعددی ارتباط داشته باشند تا بتوانند محتوای با کیفیتی برای وب سایتشان تولید می کنند تا اهداف ارتباطی شان را انتشار دهند.
  • عاملیت های دولتی و سازمان های غیردولتی که باید اطلاعات را با کارایی بالا انتشار دهند، و بر روی عقاید تاثیر بگذارند و محاطبان آنلاین را جذب کنند.

محتوا، محتوا، محتوا در لینک بیلدینگ

محتوا پولیست در بانک

چکار کنیم تا وب سایت های با کیفیت ما را لینک کنند؟ ارسال درخواست برای لینک کاریست زمان بر، پس شگفت انگیز نخواهد بود اگر سایت های دیگر بدون هیچ درخواستی سایت شما را لینک کنند؟ غیر ممکن به نظر می رسد؟ خوب، شدنی است و در این مقاله می خواهیم چگونگی آن را به شما نشان دهیم.

مساله درخواست برای لینک این است که شما وب سایت های هدف را می یابید، آن ها را مورد بازنگری قرار می دهید و سپس تصمیم می گیرید که آیا ارزش درخواست را دارد یا نه، و بعد شخص لازم برای ارتباط را پیدا می کنید و یک درخواست لینک برایشان می فرستید.

اگر تمام این ها برای هر درخواست ۱۵ دقیقه طول بکشد، خوب است. با این زمان بندی شما قادر خواهید بود که ۱۶۰ درخواست را در یک هفته ۴۰ ساعته ارسال نمایید و با میزان موفقیت حدود ۱۰ درصد، ۱۶ لینک را به دست خواهید آورد.

۴۰ ساعت برای ۱۶ لینک – شاید راهی بهتر برای صرف زمان وجود داشته باشد. گاهی بهترین راه برای گرفتن لینک درخواست نکردن برای آن باشد. این به این معنی نیست که باید بیکار بنشینید، کاری انجام ندهید و منتظر شوید که لینک ها خود به خود بیایند. زمان خود را صرف تولید محتوا کنید و از جذابیت سایت خود هم مطمئن شوید. کارهای بسیاری است که می توانید انجام دهید تا محبوبیت لینک خود را بدون درخواست برای آن ها، افزایش دهید (البته درخواست لینک هدفمند که رد آن غیر ممکن است هم جای خود را دارد).

در ذیل روش هایی را که در این مقاله مورد بررسی خواهیم کرد را مشاهده می کنید:

  1.  در گروه ها، انجمن ها، نظرات و بلاگ ها و دیگر شبکه های اجتماعی آنلاین حضوری فعال داشته باشید. نه تنها چیزهایی یاد خواهید گرفت، بلکه  شناخته شده هم می شوید و افراد تاثیرگذار را پیدا می کنید، و اگر نظرات خوب و پیشنهاد های مفید داشته باشید، به شما لینکی درست می کنند.
  2.  نمایه های مرتبط  در شبکه های اجتماعی عمومی  (مانند Facebook, Twitter , StumbleUpon) و سایت های اجتماعی تخصصی (برای مثال WAYN برای مسافرت؛ RecipeZaar برای آشپزی؛ stylehive برای مد) بسازید. شبکه ای از دوستان را در این وب سایت ها ایجاد کنید.
  3.  یک خبرنامه منظم را منتشر کنید و محتوای وب سایتتان را از نو استفاده کنید. افراد را ترغیب کنید تا درخواست لینک بدهند، “اگر از این خبرنامه خوشتان آمد، می توانید لینک ثابتی به نسخه دایمی آن ایجاد کنید (URL را وارد نمایید).
  4.  مقاله هایی را بر روی دیگر وبلاگ ها، مجله های الکترونیکی، سایت های اطلاعاتی، سایت های رسانه ای و حتی بانک های مقاله منتشر کنید. می توانید از طریق جستجوی گوگل سایت هایی را برای ارسال مقاله خود بیابید، برای مثال: عنوان “ارسال مقاله” تجاری که حدود یک میلیون نتیجه در گوگل خواهد داشت.
  5.  بلاگ های سایت ها و مقاله های سودمند که با بازار شما مرتبط می باشند و به سایت شما لینک می دهند را پیدا کنید. سبک محتوایی را که انتشار می دهند را تشخیص دهید تا نوشته های تان با آن ها همسو باشند.
  6.  ابزاری منعطف ایجاد کنید. یکی از ابزارهای مورد علاقه من “بازی طول عمر” بود. در این بازی شما حدود ۲۰ سوال را جواب می دادید و پس از آن پیش بینی می کرد که در چه سنی از دنیا می روید. نمی شد مقاومت کرد – هنوز به یاد دارم که مرگ من را در سن ۶۸ سالگی پیش بینی کرد. این امتحان را یک شرکت بیمه منتشر کرد. آیا تلاش شان این بود که بیمه عمری به من بفروشند؟ اندکی خلاقیت درباره این ابزارها مفید خواهد بود یک برنامه نویس خوب چنین ابزاری را در عرض چند ساعت خواهد نوشت.
  7.  محتوای مناسب تولید کنید. (درست است، روشی ست قدیمی اما هنوز هم کارایی دارد). دایما محتوای خوبی به انتشار بگذارید. از بهترین های این کار روش های روانی یک متخصص بازاریابی آنلاین به نام سین دسوزا است. سایت او به همراه خبرنامه هایش نمونه های یک دستی و ارزش واقعی برای خواننده هستند.
  8.  وب سایت خود را به سایت های معتبری چون cool site of the day که برای مایک کورسو می باشد بفرستید. ظهور سایت هایی چون Digg و Reddit به این معنی است که سایت های “منتخب روز” مدت زیادی رقابت می کنند اما در این میان یک لینک رایگان و سریع هم می دهند که فرصتی است برای جذب ترافیک.
  9.  تمجید کنید و لینک کنید. زمانی که منابعی به واقع مفید می یابید، یادداشتی کوتاه برای تعریف از آن بنویسید و یک لینک هم همراه یادداشت خود قرار دهید. آن یادداشت را در سایت خود منتشر کنید، سپس بر روی لینک کلیک کنید تا مطمئن شوید که به ارجاع دهنده های (referrer) هدف می روند. Web Digest for Marketers که برای لاری چیس می باشد که خبرنامه را هر ماه منتشر می کند که ۱۰ مرجع وب در آن نقد می شوند. چند روز بعد از آن او نوشته ای را برای هر سایت ارسال می کند و به آن ها اجازه می دهد که بخشی از نوشته اش را بازنشر دهند و در ازای آن او را لینک کنند.
  10. به منبعی برای نقل قول ها تبدیل شوید. برای رسانه ها نقل هایی زمان مند، مفید و صریح ارایه کنید. کم کم شناخته شده می شوید و بعد می بینید که ژورنالیست ها به دنبال شما می آیند. برای خدماتی چون PR Leads (ماهی ۹۹ دلار) عضو شوید که شما را در دسترس ژورنالیست هایی که به متخصصان نقل قول می باشند، می گذارد.
  11.  داوطلبانه ویرایشگر چند سایت دایرکتوری شوید.  شما شانس این را خواهید داشت که وب سایت خود را نقد کنید و فرصت شناخته شدن بیشتر را برای بازارتان فراهم آورید. چنین چیزی به طور قطع به فرصت های لینک دهی بیشتری ختم می شود. به دایرکتوری های مختلفی سر بزنید – مانند DMOZ ، Joe Ant، Skaffe و Web Beacon.
حتما بخوانید :   آشنایی با عنوان صفحه

به راحتی ممکن است که درگیر ارسال در خواست های لینک شوید.  اما یک قدم به عقب بیایید و به راه های خلاقی فکر کنید که بدون درخواست لینک بگیرید، که در زمانتان هم صرفه جویی می شود.

قالب ذهنی ایجاد لینک بیلدینگ که دیگران را متوجه شما می سازد

لینک های سایت های معتبر از دید سئو و بهینه سازی سایت بسیار ضروری هستند، اگر قرار بر این باشد که در این کار موفق شوید. اما چه چیز  هایی نیاز است تا بتوانید کاری کنید آن سایت های معتبر به شما لینک دهند. خوب، حدس تان این است که آسان نخواهد بود. لینک های سریع را نمی توان از درخواست های ضعیف یا خودکار کسب کرد.  برای به دست آوردن آن لینک های بسیار با ارزش باید از قالب ذهنی مناسبی بهره ببرید .اصولی که شما را لینک می کنند یعنی تجارت و کسب و کار، یعنی شما ارزش لینک شدن را دارید.

 اجتماع اینترنتی خود را بشناسید

  • اکثر لینک های با کیفیت و اگر نگوییم تمام آن، از اجتماع های اینترنتی که با صنعت کاری شما ارتباط  دارند، می آید.  این اجتماع متشکل از بلاگ ها، وب سایت ها، انجمن ها و  خبرنامه های ایمیلی مرتبط با صنعت شما می باشد.
  • شما به طور واقع باید این اجتماع را خوب بشناسید و جایی در آن برای خود دست و پا کنید. برای این کار باید اطلاعات را ببلعید: باید سایت های خبری را بشناسید، خبرنامه های معروف و محبوب، انجمن های کسب و کار و بلاگ ها و توییترهای معروف. در خبرنامه ها عضو شوید، فهرستی از توییتر درست کنید،  یک news reader انتخاب کنید و تا جایی که می شود RSS بخوانید. این کار باعث می شود که خبرها را در کامپیوتر خود داشته باشید تا این که مجبور باشید جستجو کنید.
حتما بخوانید :   استفاده از سئو در کسب و کار ؛ معجزه یا تصادف؟

 به مشتری های تان فکر کنید

  • باید آن ها را از زیر و رو بشناسید. داستان های شان را بفهمید.  آمار های مربوط به مشتریان با اتکا به آمارهای خودشان کافی نیست. آمار ها چیز زیادی برای لینک دهی به شما نمی دهند. داستان های مشتریان از سوی دیگر چیزهای شگفت انگیزی را فراهم می آورد.
  • افراد به دیگر افراد علاقه مند هستند و اگر برداشت هایی را از وب داشته باشید که راجب داستان های دیگران است، به طور قطع لینک را هم جذب خواهید کرد.
  • خوب در مورد مشتری های خود اطلاعات کسب کنید. نیازشان چیست؟ چطور به سایت شما رسیدند؟ زمانی که وارد سایت شدند چه کار انجام دادند؟ آیا جواب سوال خود را به دست آوردند؟ سایت شما به آن ها چه کمکی  کرد؟
  • شما می توانید این فرآیند را با نگاه به ایمیل هایی که دریافت می کنید آغاز کنید. به سوالات افراد پاسخ دهید، وارد گفت وگو های ایمیلی شوید، محصولات و برند خود را در توییر نظارت کنید، سوال بپرسید.
  • از مشتری های خود به طور مستقیم بخواهید تا داستان های شان را به اشتراک بگذارند. درخواست های مستقیم به شما درک بهتری در مورد ترافیک می دهند. شما حتی می توانید یک پروژه جمع آوری داستان هم  در آن جا قرار دهید.
  • تصمیم به انجام هر کاری که دارید، هدف اصلی باید این باشد که جزییات، عقیده، مثال ها و رنگی به کپی برداری خود بدهید.

 از زبانی که مشتری های تان استفاده می کنند، استفاده کنید.

  • کلیدواژه ها فقط “کلماتی هستند که افراد در جستجوهای شان” استفاده می کنند. استفاده از کلید واژه ها در ساخت لینک موفق ضروری  است. هیچ چیز بهتر از این نیست که لینک هایی به سایتتان بگیرید که از حیث کلیدواژه غنی باشند.
  • لینک های پر از کلیدواژه زمانی که فهرست بندی های دایرکتوری یا تبلیغات متنی را می خرید، راحت هستند، یا زمانی که از سایتی همکار درخواست دارید که شما را با کلیدواژه های مورد نظر لینک دهد.
  • اما لینک های پولی که برای تقویت رتبه موتور جستجوی شما به کار گرفته می شوند بی خطر نیستند، به این خاطر که گوگل از این کار متنفر است.
  • زمانی که افراد لینک می دهند، معمولا از اسم یک محصول، انتشارات یا عنوان یک مقاله و یا نوشته بلاگ برای متن لینک استفاده می کنند. پس از کلیدواژه ها تا جایی که می توانید در نام ها و عناوین استفاده کنید.

 در مورد لینک های خودکار احتیاط کنید

  • شماهای لینک سازی خودکار بسیاری وجود دارند که ادعای شان این است که لینک های ورودی به سایت شما را به طور خودکار می سازند. مثل طاعون از آن ها دوری کنید. آن ها بدون استثنا با اندکی تغییر در اسپم تمام موتورهای جستجو قرار می گیرند.  وقت خود را بیهوده تلف نکنید تا شبکه ای از لینک های ورودی قلابی بسازید. بهتر است وقت و پول خود را صرف به دست آوردن لینک از وب سایت های معتبر کنید.

 برای لینک کردن سایت های دیگر خسیس نباشید

  • لینک دهی به محتواهای با کیفیت یکی از راه های به دست آوردن موقعیت در اجتماع های اینترنتی می باشد. اما در مورد سایت هایی که لینک می دهید گزینشی عمل کنید. به هر سایت مرتبطی که می بینید لینک ندهید. سایت هایی را انتخاب کنید که محتوای استثنایی و مفید دارند. همزمان که لینک می دهید، نظر و توضیحی هم اضافه کنید. خواننده های وب سایت شما این کار را خوشایند می دانند و سخاوت تمام حرف های ارزشمندی را راجب شما به زبان می آورند که برای شما حکم بازاریابی را هم دارد. همچنین، نویسنده سایتی که شما به آن لینک کرده اید هم آن را خوشایند می داند. به این فکر کنید خودتان چقدر به لینک نیاز دارید، وب مسترهای دیگر هم همان گونه هستند و به سایت هایی که به آن ها لینک می دهد توجه می کنند. لینک های خروجی شما می تواند حکم شروع یک رابطه زیبا باشد.
حتما بخوانید :   آموزش گوگل وبمستر تولز

 حواستان به محتوای خوب باشد، از هر کجا که می آید

  • یک روش قدیمی است که کمدی کارها از آن استفاده می کردند و آن هم “راه گزینی” (switching) نام داشت. ایده این است که یک لطیفه از پایه های یک لطیفه دیگر بسازند، یک لطیفه موفق با تعویض وضعیت. پس عناصر پایه لطیفه ای در مورد یک لطیفه درباره یک فروشنده را می توان به لطیفه ای در مورد معلمان تبدیل کرد. می توانید همان کار را برای ایده های محتوایی پیاده کنید. نگاهی به هر محتوایی که توجه تان را جلب می کند، بیندازید، یک مقاله، یک مسابقه، یک بررسی (survey). اجزای پایه را جدا کنید و به کار مورد نظر خود انتقال دهید. برای مثال، وام دهندگان اینترنتی Borro.com یک رای گیری را شروع کردند تا بفهمند چه چیزی برای خانم ها از بیشترین ارزش برخوردار است. مادرشان در راس قرار گرفت، و دوستشان هم در رتبه ۵ قرار داشت، پایین تر از گوشی موبایل و عکس های شان. جز اساسی این داستان استفاده از یک بررسی (مسئولیت دهی) برای یافتن یک پاسخ جالب و غیرقابل انتظار (یا دو پاسخ) برای یک سوال به ظاهر ساده بود.

 پیام خود را بفرستید

  • خیلی خوب است که محتوای مناسبی داشته باشید. اما اگر افراد از آن اطلاع نداشته باشند، یا اگر موتورهای جستجو آن را طبقه بندی نکرده باشند، شما مزد کار سختی که انجام دادید را نخواهید گرفت. باید کارهایی را انجام دهید تا پیغام خود را منتشر کرده باشید و مطمئن شوید که افراد از آن آگاه می شوند. ژورنالیست ها، ویرایشگران، بلاگ نویس های معروف و دیگر افراد موثر کلی نوشته های مطبوعاتی و اخبار مشابه را دریافت می کنند، که بیشترشان خوب ویرایش نشده اند و شامل اطلاعاتی غیرمرتبط می باشند. پس حواستان باشد کی با آن ها تماس برقرار می کنید. بزرگترین مشکل این است حجم زیادی را بفرستید و تلاش تان این باشد که همه چیز را بگویید، تنها آن ها را اذیت خواهد کرد. بهتر است بر یک جنبه از داستان و یا خبری که می خواهید بگویید، تمرکز کنید. برای این که توجه شان را جلب کنید، تا کمترین میزان ممکن بنویسید. لینکی قرار دهید تا اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتند به آن مراجعه کنند. بهتر از همه این است که ابتدا فرد تاثیرگذار مورد نظر را با کمک به آن ها شناسایی کنید، مثلا با نظردهی بر روی نوشته های شان، خودتان آن ها را صدا بزنید (mention)، و هر سوالی که بر روی توییتر یا نوشته های شان می کنند را جواب دهید.

 نوشتن را وارد روال روزمره خود کنید

  • هر چه بیشتر تمرین می کنید، بهتر می شوید. وب یک رسانه مبتنی بر متن است. حتی اگر نرم افزار یا محتوای واکنشی درست می کنید، باز هم باید در موردش بنویسید، و به دیگران از وجود چنین چیزی بگویید و چون یک رسانه مبتنی بر متن است، باید بلد باشید که چطور شفاف و خلاصه باشید و از درازه گویی پرهیز کنید. یاد بگیرید که چطور کپی برداری های عالی انجام دهید حتی بهتر از آن، یاد بگیرید که چطور کپی عالی انجام دهید که در آن کلیدواژه هایی باشد و بهترین راه برای یادگیری نوشتن این است که روزانه اندگی بنویسید. زمانی را برای نوشتن، در روال روزانه خود به وجود بیاورید. خیلی ساده شروع کنید، یک نوشته ۱۰۰ کلمه ای یک بلاگ در هر روز برای هر کدام از ما ممکن است.

 به کیفیت فکر کنید

  • موضوع تعداد لینک هایی که می گیرید نیست، یا تعداد مقالات یا تعداد صفحاتی که منتشر می کنید، نیست. موضوع اصلی گرفتن لینک از سایت های با کیفیت در صنعت و کارتان است. برای تعیین اهمیت سایتتان و رتبه تان در موتور جستجو، موتورهای جستجو تاکید را بر روی سایت هایی می گذارند که به شما لینک می دهند. چه چیزی می تواند از یک لینک از یک مقاله ای که یک ژورنالیست نوشته است و یک ویرایشگر تایید کرده است، منبع بهتری برای اطلاعات غیرجهت دارد باشد؟ اگر نگوییم بیشتر، اما کیفیت سایت هایی که میزان بالایی ترافیک دارند هم به همان اندازه مهم است، و در نتیجه، شما افراد علاقمند زیادی را به سوی وب سایت خود مشاهده خواهید کرد. لینک های با کیفیت موجب لینک های بیشتر می شوند. افراد لینکی به سایت شما را روی BBC.com، NYTimes.com، Digg.com و بسیاری از سایت های دیگر می بینند و احتمال این که به شما لینک دهند بیشتر می شود. قانون قدرت درست است: قوی، قوی تر می شود، افرادی که لینک های ورودی خوبی دارند، لینک های ورودی بیشتری را بدون ارسال درخواست خواهند گرفت.

https://fastseo.ir/




:: برچسب‌ها: لینک بیلدینگ , لینک سازی قوی , لینک سازی , بک لینک , بک لینک قوی , سئو سایت , سئو , بهینه سازی وب سایت , بهینه سازی سایت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ارسال پیامک

سامانه پیامک

پنل اس ام اس

ارسال پیامک

پنل اس ام اس

سامانه پیامک رایگان

ارسال پیامک رایگان

طرح لایه باز

طراحی کارت ویزیت

تصاویر استوک

طراحی لوگو

طراحی آرم شرکت

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی موشن گرافیک

تولید موشن گرافیک

طراحی کاتالوگ

چاپ کاتالوگ

طراحی کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

طراحی تراکت

چاپ تراکت

طراحی هدر

طراحی کاور

کاور اهنگ

آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ تصویری

تعرفه طراحی

طراحی بروشور

چاپ بروشور

طرح لایه باز

دانلود طرح لایه باز

طراحی بنر گیف

طراحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی لوگو

طراحی آرم

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

بنر

بنر تبلیغاتی

dubai logo design

logo design

تصمیم شعار

تصمیم الملصق

banner design

dubai banner design

business card design

dubai business card design

تصمیم بطاقة الأعمال

تعرفه طراحی لوگو

تعرفه طراحی بنر

آموزش طراحی لوگو

آموزش طراحی بنر

دانلود فونت فارسی

فونت فارسی

طرح لایه باز کارت ویزیت

کارت ویزیت لایه باز

آموزش فتوشاپ pdf

پوستر محرم

بنر تلگرام

به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com